VELLYKKET SAMISK HØSTFEST

Det var andre året på rad RSS arrangerte høstfest på Ølhallen. Høstfesten ble avviklet 22. oktober, med suksess, og det har vært gode tilbakemeldinger på festen. Det var 130 betalende gjester. Marit Hætta Øverli med gitaristen Klemet Anders Buljo, og frontvokalisten i Rolffa, Rolf Morten Amundsen, underholdt. Mikkel Gaup var konferansier.

Styret sier seg svært godt fornøyd med årets høstfest og satser på å videreføre tradisjonen også til neste år.

ČAKČÁFEASTA LIHKOSTUVAI

Golggotmánu 22. b. dán jagi RSS lágidii nuppi geardde čakčafeastta Ølhallenis. Čakčafeasta šattai menestussan, ja olbmot buktán rámiid. 130 guossi mákse bileahta sisa. Marit Hætta Øverli oktan gitaristtain Klemet Anders Buljo, ja Rolffa váldolávlu, Rolf Morten Amundsen, doalaiga konseartta. Mikkel Gaup lei láidesteaddji.

Stivra lei hui duhtavaš dán jagáš čakčafeasttain ja háliida joatkit dáinna árbevieruin ja lágidit konseartta maid boahtte jagi.